9 september 2014

Dagens pudding


Jag tittar noga på dem nu för snart är det hela över.

9 kommentarer:

  1. Åh, ja hvor er den fin, sart og delikat i farven!
    Det er bare med at nyde det!

    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvaraRadera
  2. Verkligen en pudding, vaniljgul och sober. Ja, nu gäller det att njuta innan frosten kommer. En av mina stora dahlior har vikit sig i regnet idag, blev för tung.
    Ha det så gott
    Anette

    SvaraRadera
  3. Hei! Når man studerer dahliaer, blir jeg slått av at de er mirakler. Fra den tørre knollen i kjelleren om våren til skjønne blomster. Når jeg ser på bilder av dem på vinteren, gir det håp om en ny vår.
    Klem Anne

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för att frosten dröjer! :) Kram /Carolin

    SvaraRadera
  5. Dahlier er så smukke. Jeg har også nogle.

    SvaraRadera
  6. Men vad fanken, har inga puddingar i min trädgård! Vilken miss!

    SvaraRadera
  7. Skitsnygg pudding :-) Inatt befarar jag det värsta för mina puddingar...håhåjaja...sommarn var ändå lång.
    Ha det gott
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  8. En så fantastisk fin bild på en underbart vacker pudding.
    Här kom frosten i natt och gjorde bladmyntan lite bedagad...
    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Härliga Dalia och fin bild. Var glad så länge frosten håller sig borta. Här har den redan gett sig till känna.

    SvaraRadera